ПЛАН

дослідно-експериментальної роботи педагогічного колективу Криворізької гімназії №56 Криворізької міської ради за темою

«Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в середньому загальноосвітньому навчальному закладі» на 2023-2024 навчальний рік

 

 

     Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України   від 30.06.2016 № 722 «Про розширення бази для проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в середньому загальноосвітньому навчальному закладі» колектив Криворізької гімназія №56 Криворізької міської ради  планує таку роботу на  ІV (узагальнювальному) етапі (липень 2023-червень 2025):


№ з/п

Зміст роботи

Відповідальний

за виконання

Термін виконання

Очікувані результати

1.

Продовжити експерементальну роботу з педагогічним колективом, батьками та здобувачами освіти.

Мостова М.Є.

заступник директора з НВР

Горська Т.А.

практичний психолог

Педагогічний колектив

Протягом навчального року

Використовуючи данні діагностичних спостережень, та висновків, корегувати роботу колективу

2.

Продовжити роботу по вивченню спадщини письменників – гуманістів.

Педагогічний колектив

Протягом навчального року

Забезпечення інформацією педагогічного колективу щодо основних цінностей гуманної педагогіки. Вивчення передового педагогічного досвіду .

3.

Здійснення статистично-кількісного і якісного аналізу результатів експеременту

Заступник директора з НВР

Мостова М.Є.

Практичний психолог

 Горська Т.А.

2023 р.

Протягом навчального року

Достовірність отриманих результатів

4.

Проведення моніторингу якості духовно-морального та трудового виховання здобувачів освіти

Заступник директора з НВР

Мостова М.Є.

Практичний психолог Горська Т.А. , вчителі предметними, класні керівники

Протягом навчального року

Зробити висновки щодо динаміки якості знань учнів з предметів

5.

Моніторинг якості знань учнів з предметів

Заступник директора з НВР

Мостова М.Є.

Практичний психолог Горська Т.А. , вчителі предметними, класні керівники

Протягом навчального року

Зробити аналіз щодо динаміки якості знань учнів з навчальних  предметів

6.

Оцінка здоров'язберігаючого потенціалу учнів

Практичний психолог Горська Т.А. , вчителі предметними, класні керівники

Протягом навчального року

Висновки щодо рівня здоров'язберігаючого потенціалу учнів

7.

Вивчення зворотного  зв'язку вчитель-учень, школа - сім'я

Класні керівники 1-9 класів;

Соціальний педагог Карпенко Н.В.

Практичний психолог Горська Т.А.

Протягом навчального року

Оптимізація співпраці між учасниками дослідно-експерементальної роботи

8.

Використовувати в освітньому процесі навчально-методичного забезпечення дослідно-експерементальної роботи

Мостова М.Є

заступник директора з НВР

Горська Т.А.

практичний психолог

Протягом навчального року

Підвищення рівня підготовленості педагогів, практичного – психолога до використання навчально – методичного забезпечення дослідно-експерементальної роботи

9.

Практичне застосування та перевірка побудованої моделі психологічного та педагогічного забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в закладі освіти

Керівники ШМК,

Мостова М.Є.

заступник директора з НВР

Горська Т.А.

практичний психолог

Протягом року

Забезпечення позитивного освітнього результату

10.

Продовжити роботу :

- імідж-студії педагогів;

- семінарів-практикумів;

- круглого столу

 з метою підвищення рівня профпідготовки педагогічних працівників на засадах гуманної педагогіки

Кисла Т.А. директор

Мостова М.Є.

заступник директора з НВР

Горська Т.А.

практичний психолог, педагогічні працівники закладу

 

Протягом навчального року

Підвищення зацікавленості в реалізації власних освітніх ідей та проектів на засадах гуманної педагогіки

11.

Проведення психолого-педагогічного семінару: Як виховувати успішних дітей».

Практичний психолог

Горська Т.А.

Протягом навчального року

Підвищення творчого потенціалу педагогічних працівників і поширення педагогічного досвіду

12

Проведення семінару-практикуму: « Гуманна педагогіка у процесі особистісного розвитку дитини»

Заступник директора з НВР

Мостова М.Є.

Практичний психолог

Горська Т.А.

педагоги закладу

Протягом навчального року

Підвищення творчого потенціалу педагогічних працівників і поширення педагогічного досвіду

13.

Проведення Круглого столу на тему: «Урок – простір, де царює любов»

Практичний психолог

Горська Т.А.

Педагогічний колектив

Заступник директора з НВР Мостова М.Є.

Протягом навчального року

Підвищення творчого потенціалу педагогічних працівників і поширення педагогічного досвіду

14.

Продовжити роботу з моніторингу рівня вихованості здобувачів освіти та духовно – морального виховання.

Горська Т.А.

практичний психолог

Класні керівники 1-9 класів

Протягом навчального року

Підвищення психологічної педагогічної майстерності

15.

Продовження роботи з пізнавальної активності здобувачів освіти

Педагогічний колектив

постійно

Підвищення пізнавальної активності здобувачів освіти

16.

Діагностування емоційного самопочуття колективу закладу освіти з відповідною корекційною роботою.

Мостова М.Є.

заступник директора з НВР

Горська Т.А.

практичний психолог

Протягом навчального року

Висновки щодо ефективності психолого-педагогічної діагностики в системі особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки

17.

Підведення підсумків експерементального етапу

Учасники дослідно – експерементальної роботи

Червень 2024 р.

Підготовка звіту про проведення дослідно – експерементальної роботи з проблеми «Психолого – педагогічне забезпечення особистісно – зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки»