Заходи на виконання програми

дослідно-експериментальної роботи педагогічного колективу КЗШІ І-ІІ ступенів №1 за темою

«Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в середньому загальноосвітньому навчальному закладі» на 2019-2020 навчальний рік

 

     Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України   від 30.06.2016 № 722 «Про розширення бази для проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в середньому загальноосвітньому навчальному закладі» колектив Криворізької загальноосвітньої  школі-інтернату І-ІІ ступенів №1 планує таку роботу на  ІІІ (формувальному) етапі:

 

 

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальний

за виконання

Термін виконання

Очікувані результати

1.

Впровадження моніторингових досліджень з перевірки ефективності впровадження теоретичної моделі в педагогічну практику

Заступник директора з НВР  Мостова М.Є.;

Практичний психолог Сущенко С.О.;

педагогічний колектив

2019-2020

н. рік

Виявлення проблемних аспектів та визначення й корегування рівня ефективності впровадження теоретичної моделі в педагогічну практику

2.

Впровадження та використання в освітньому процесі навчально-методичного забезпечення дослідно-експериментальної роботи

Заступник директора з НВР  Мостова М.Є.;

Практичний психолог Сущенко С.О.;

педагогічний колектив

Протягом 2019 -2020н.р.

Підвищення рівня підготовленості

адміністрації, учителів, психологів до використання навчально-методичного забезпечення дослідно-експериментальної роботи

3.

Практичне застосування та перевірка побудованої моделі

психологічного та педагогічного забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в середньому загальноосвітньому навчальному закладі

Заступник директора з НВР  Мостова М.Є.;

Практичний психолог Сущенко С.О.;

педагогічний колектив

Протягом 2019 -2020н.р.

Забезпечення позитивного освітнього результату

4.

Продовжити роботи :

- імідж-студії педагогів;

- семінарів-практикумів;

- круглого столу та впровадити на постійній основі в освітній процес проведення бінарних та інтегрованих уроків з метою підвищення рівня профпідготовки педагогічних працівників на засадах гуманної педагогіки

Заступник директора з НВР  Мостова М.Є.;

Практичний психолог Сущенко С.О.;

педагогічний колектив

 

Протягом 2019 -2020н.р.

Підвищення  зацікавленості в реалізації власних освітніх ідей та проектів на засадах гуманної педагогіки

5.

Створення банку  карток індивідуального розвитку учнів, сходинок самооцінювання

Заступник директора з НВР  Мостова М.Є.;

Практичний психолог Сущенко С.О.

Протягом 2019 -2020рр.

Продуктивний обмін досвідом в системі «Педагоги – батьки – діти»

6.

Створення шкільної програми духовно-морального виховання учнів

Заступник директора з НВР  Мостова М.Є.; соціальний педагог Коваленко В.К.

педагогічний колектив

Протягом 2019 -2020 н р.

Шкільна програма духовно-морального виховання учнів

7.

Розроблення системи трудового виховання учнів у початковій, середній та старшій школі

Заступники директора з НВР  Мостова М.Є., Паровенко Н.Е.;

педагогічний колектив

Протягом 2019 -2020 н .р.

Модель системи трудового виховання учнів у початковій, середній та старшій школі

8.

Розробка методики оцінки критеріїв показників по впровадженню моделі психолого – педагогічного забезпечення особистісно – зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в середньому загальноосвітньому закладі

Заступник директора з НВР

Паровенко Н.Е.

Практичний психолог Сущенко С.О.

2019-2020 н.р.

Підвищення психологічної педагогічної майстерності

9.

Напрацювання досвіду у пошуку шляхів підвищення ефективності навчальних програм в системі особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки

Учасники дослідно-експериментальної роботи

Протягом 2019 -2020н.р.

Розробка рекомендацій педколективом щодо шляхів підвищення ефективності навчальних програм в системі особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки

10.

Діагностування «Обізнаність педагогічного колективу щодо основних цінностей гуманної педагогіки, сучасних інтерактивних педагогічних технологій та засобів навчання»

Практичний психолог Сущенко С.О.

2019 – 2020 н.р.

Обізнаність педагогічного колективу щодо основних цінностей гуманної педагогіки, сучасних, інтерактивних педагогічних технологій та засобів навчання